celebryci bez wyksztalcenia

celebryci bez wyksztalcenia

Urodził się w Pittsburgu, Pensylwania w 1931 roku Ray Heppenstall jest prawnukiem założyciela Heppenstall Steel, wówczas największego koncernu stalowego rodzinnej w sławie Stanach Zjednoczonych, ale Ray będzie pochodzić ze świata wyścigów, a nie przemysł stalowy dziadka.http://www.agnieszkaczugan.notariusz.pl

celebryci bez wyksztalcenia

Ray wszedł swój pierwszy wyścig 12-godzinny wyścig wytrzymałościowy w Linden, N.J., lotnisko w dniu 22 sierpnia 1954 Jechał swoją nową Nash Metropolitan, który był modyfikowany podwójny gardło gaźnik Stromberg i 12-calowych kół przednich. Heppenstall i jego pilot Howard spełniały musiał wycofał się po pięć godzin z problemami mechanicznymi.

celebryci bez wyksztalcenia

Przez następne 14 lat był kierowcą, projektant, mechanika i dla własnych samochodów, a dla innych właścicieli, wyścigi przede SCCA zdarzeń drogowych na terenie Stanów Zjednoczonych. W trakcie 1958 i 1959 roku Ray ścigał się D.B. Panhard HBR5 Super Rally Coupe Howard Hanna z Filadelfii, dystrybutor US Eastern dla D.B. Samochód zyskał liczne wygrywa klasę, a Ray zdobywając mistrzostwo produkcji SCCA klasy H w 1959 roku, po Hanny wygrać w poprzednim roku. Działając jako D.B. sprzedawca w całej wschodniej części Stanów Zjednoczonych, Ray jechał samochodem do i ze wszystkich wyścigach, w tym Riverside w Kalifornii.

celebryci bez wyksztalcenia

W 1960 roku Ray importowane zmodyfikowaną wersję przednich silnikiem Elva Formula Junior samochodów zbudowanych w Anglii przez Franka Nichols, znany w USA jako Scorpion. To był napędzany przez silnik 1100 cc Rytune DKW, Rytune będącego spółki powiązanej Elva. Heppenstall wszedł skorpiona na SCCA Narodowej na Marlboro, Maryland i Continental Divide, Kolorado i prowadził samochód na trzecie miejsce w każdej z tych ras. Jego Scorpions zajęła piąte miejsce (z kierowcą) i Pedro Ridriguez sekund (z kierowcą Chuck Wallace) w finale Vanderbilt Cup w Roosevelt Raceway w Long Island.

Wpis zawdzięczamy